UWAGA! Dołącz do nowej grupy Turek - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Kampania „Mistrzu, zwolnij” zainicjowana przez PZU i Policję

Grażyna Erbel

Grażyna Erbel


Kampania „Mistrzu, zwolnij”, zorganizowana przez PZU we współpracy z Policją, ruszyła 2 września i będzie trwała do końca miesiąca. Inicjatywa ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach oraz podniesienie świadomości kierowców na temat zagrożeń związanych z nadmierną prędkością. Po analizach wykazujących, że wiele osób zbyt optymistycznie ocenia swoje umiejętności prowadzenia pojazdu, akcja ma za zadanie edukować oraz inspirować do bezpieczniejszego zachowania. Kreowane są również materiały wizualne, które mają za zadanie przypominać kierowcom o potrzebie ostrożności.

W ramach kampanii PZU planuje dotrzeć do kierowców poprzez ogólnopolskie spotkania, stacje telewizyjne oraz media internetowe. Oprócz tego, uczestnicy akcji będą mogli zobaczyć specjalne billboardy wzdłuż popularnych tras, które przypominają o szczególnych niebezpieczeństwach, jakie mogą się pojawić podczas ostatnich kilometrów przed celem. Celem jest promowanie kultury odpowiedzialnych zachowań na drodze, a także zminimalizowanie wypadków, które, jak pokazują statystyki, zdarzają się zbyt często.

Działania prewencyjne będą obejmowały również wręczanie kierowcom specjalnych naklejek z hasłem kampanii oraz ulotkami edukacyjnymi. Policjanci zaangażowani w akcję będą mogli zwracać uwagę na niebezpieczne zachowania w ruchu drogowym oraz komunikować zasady bezpiecznej jazdy. Naklejki mają być nie tylko ciekawym gadżetem, ale także deklaracją kierowców, że są świadomi zagrożeń i dążą do jazdy w sposób odpowiedzialny. PZU planuje również różnorodne działania promocyjne, by skutecznie przekonać uczestników ruchu do zachowywania ostrożności i respektowania przepisów drogowych.

Źródło: Policja Turek


Oceń: Kampania „Mistrzu, zwolnij” zainicjowana przez PZU i Policję

Średnia ocena:4.94 Liczba ocen:17


Zobacz Także